Studium o efektywności e-commerce
Współczesny e-biznes stanowi ciekawą przestrzeń branżową, w której można inwestować i zarabiać. Aby jednak marzenia stały się rzeczywistością, warto zapoznać się z niezbędną wiedzą z zakresu skutecznych działań e-commerce.
Dave Chaffey w najnowszej książce Digital Business i E-Commerce Management” odpowiada na najistotniejsze pytania dotyczące biznesu cyfrowego. Dowiedzieć się można, ile należy inwestować w biznes i jakie zmiany zaleca się wprowadzić w struktury własnej organizacji. Podpowiada też, jaką wybrać strategię, by e-biznes wciąż się efektywnie rozwijał i pozostał na wysokim poziomie.
Książka licząca ponad 650 stron omawia wiele istotnych kwestii teoretycznych, nie pomijając jednocześnie i praktycznych. Sam autor jest bowiem swoistym guru w dziedzinie e-commerce. Ze swoimi czytelnikami dzieli się więc nie tylko wiedzą akademicką, ale również tą wynikającą z doświadczenia zawodowego.
Podczas lektury poznać można najnowsze trendy w marketingu cyfrowym, dowiedzieć się jakie strategie w e-biznesie przynoszą największe rezultaty, można poznać możliwości integrowania treści zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i stacjonarnych. Zapoznać też można wiele ciekawych studiów przypadku i przeczytać wywiady, w których mowa o sprawdzonych strategiach rozwoju organizacji cyfrowych.
Zdobytą wiedzę z powodzeniem zastosować można do wdrażania efektywnych zmian w organizacji własnego przedsiębiorstwa. Te ważne wskazówki przydadzą się zarówno początkującym w branży e-commerce, jak i tym, którzy w e-biznesie już działają.