Współczesny e-biznes stanowi ciekawą przestrzeń branżową, w której można inwestować i zarabiać. Aby jednak marzenia stały się rzeczywistością, warto zapoznać się z niezbędną wiedzą z zakresu skutecznych działań e-commerce.

Dave Chaffey w najnowszej książce Digital Business i E-Commerce Management” odpowiada na najistotniejsze pytania dotyczące biznesu cyfrowego. Dowiedzieć się można, ile należy inwestować w biznes i jakie zmiany zaleca się wprowadzić w struktury własnej organizacji. Podpowiada też, jaką wybrać strategię, by e-biznes wciąż się efektywnie rozwijał i pozostał na wysokim poziomie.

Książka licząca ponad 650 stron omawia wiele istotnych kwestii teoretycznych, nie pomijając jednocześnie i praktycznych. Sam autor jest bowiem swoistym guru w dziedzinie e-commerce. Ze swoimi czytelnikami dzieli się więc nie tylko wiedzą akademicką, ale również tą wynikającą z doświadczenia zawodowego.

Podczas lektury poznać można najnowsze trendy w marketingu cyfrowym, dowiedzieć się jakie strategie w e-biznesie przynoszą największe rezultaty, można poznać możliwości integrowania treści zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i stacjonarnych. Zapoznać też można wiele ciekawych studiów przypadku i przeczytać wywiady, w których mowa o sprawdzonych strategiach rozwoju organizacji cyfrowych.

Zdobytą wiedzę z powodzeniem zastosować można do wdrażania efektywnych zmian w organizacji własnego przedsiębiorstwa. Te ważne wskazówki przydadzą się zarówno początkującym w branży e-commerce, jak i tym, którzy w e-biznesie już działają.

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Comments are closed.